Αύριο η κλήρωση της δεύτερης φάσης των γυναικών

Αύριο η κλήρωση της δεύτερης φάσης των γυναικών

Αύριο το πρωί Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου και ώρα 10, θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Κ.Ο.Ε. η κλήρωση της δεύτερης φάσης των γυναικών Η ομάδα μας έχει αντιπάλους, στον νέο όμιλο που θα δημιουργηθεί τον Εθνικό, το Ρέθυμνο και τον Νηρέα Χαλανδρίου. Θα διεξαχθούν έξι...