
από Anog | Δεκ 11, 2018 | Γυναικεία Ομάδα, Νέα, Υδατοσφαίριση
Αύριο το πρωί Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου και ώρα 10, θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Κ.Ο.Ε. η κλήρωση της δεύτερης φάσης των γυναικών Η ομάδα μας έχει αντιπάλους, στον νέο όμιλο που θα δημιουργηθεί τον Εθνικό, το Ρέθυμνο και τον Νηρέα Χαλανδρίου. Θα διεξαχθούν έξι...